Title Image

Munkamódszerünk

Az Everest sokkal több, mint egy könyvelőiroda. Tudja meg miért.

p

Interneten követhető könyvelés

Legyen naprakész: a Portál mindent megmutat. Ismerje meg.

Kattintson

EGYEDI ÚT A PIACON

Magyarországon ezzel a munkamódszerrel és szolgáltatási körrel még senki sem közelített a mikro és kisvállalkozások könyvelési és ahhoz kapcsolódó üzleti szolgáltatásaihoz.

Azt tapasztaljuk, hogy sokan reaktív módon foglalkoznak cégükkel, amelyben csak reagálnak az eseményekre, változásokra és törvényi előírásra.

Sokan csak a beadási határidő előtt foglalkoznak cégük könyvelésével, az üzletfejlesztési, pályázati, pénzügyi lehetőségekkel pedig egyáltalán nem.

 

Mi proaktívan keressük azokat a lehetőségeket az Ügyfeleink számára, amelyekkel még inkább sikeresek tudnak lenni a vállalkozások piacán.

Ehhez segítségül hívjuk az összes olyan szolgáltatást, amely hasznos lehet egy vállalkozás számára, hogy Ügyfeleink mindent egy kézben el tudjanak érni.

 

Munkamódszerünk pedig arról gondoskodik, hogy ez a lehetőség a lehető legtöbb hasznot eredményezze az Ön számára.

HOGYAN DOLGOZUNK?

Szolgáltatásunk alfája és omegája az Ön személyes Account Managere, EVEREST kapcsolattartója, aki folyamatosan kézben tartja az Ön céges ügyeit. Elemzéseket készít, hogy milyen üzletfejlesztési és pénzügyi lehetőségekkel tud élni a vállalkozása. Emellett személyesen nyomon követi, hogy milyen szolgáltatások lehetnek hasznosak az Ön számára és ellenőrzi, hogy minden rendben menjen. Hogy Önnek tényleg csak az igazán fontos dolgokkal kelljen foglalkoznia.

MUNKAFOLYAMATUNK:

  • MEGISMERKEDÉS

    Első alkalommal leülünk és megismerjük az Ön vállalkozását, emellett bemutatjuk az EVEREST szolgáltatásait.

  • KÖNYVELÉS ELINDÍTÁSA, PORTÁL REGISZTRÁCIÓ

    Második lépcsőben adótervezést végzünk és elindítjuk a könyvelési folyamatot, beregisztráljuk cégét az EVEREST portálra és megmutatjuk az oldal használatát.

  • ÜZLETFEJLESZTÉSI-PÉNZÜGYI FELMÉRÉS

    Ezután felmérjük azokat a lehetőségeket, amelyekkel a vállalkozása sikeresebb lehet, emellett megvizsgáljuk azokat a területeket, ahol további összegeket takaríthat meg.

  • TANÁCSADÁS

    Megmutatjuk Önnek, azokat a lehetőségeket, amelyeket találtunk a felmérések alapján, emellett elkészítjük közösen a vállalkozásának terveit a következő időszakra vonatkozólag.

  • FOLYAMATOS KAPCSOLATTARTÁS

    Ezek után is folyamatosan kapcsolatban maradunk, hogy Ön maximálisan kihasználja cégünk szolgáltatásait és rendezvényeit.

  • ÜNNEPLÉS

    Az év végén pedig a karácsonyi rendezvényen közösen ünnepeljük meg a vállalkozása sikerét.

MIBEN SEGÍT ÖNNEK A SZEMÉLYES ACCOUNT MANAGERE?

Első körben megismeri az Ön cégét és bemutatja az EVEREST szolgáltatásait.

Utána megtalálja cégünk könyvelői közül azt, aki az Ön vállalkozási területének szakértője.

Emellett regisztrálja cégét az EVEREST portálra és bemutatja a használatát.

Elvégzi a start üzletfejlesztési és pénzügyi elemzést.

A pénzügyi és az üzletfejlesztési vezetővel közösen elkészítik az Ön számára a tanácsadási mappát, amit utána tanácsadás keretén belül ismertet.

Pénzügyi elemzést készít vállalkozásáról.

Az elemzés alapján pénzügyi tervet készít vállalkozásának.

Karbantartja vállalkozása pénzügyi szerződéseit.

Megkeresi a piacon elérhető legkedvezőbb ár-érték arányú termékeket (legyen szó akár vállalkozói vagyonbiztosításról, folyószámláról, hitelről) időről-időre és a papírmunkát is elvégzi.

Kiszámítja mekkora nyugdíjra lesz jogosult és nyugdíjtervet készít.

Figyelemmel követi vállalkozásának hitellehetőségeit és igény esetén végigviszi a folyamatot folyósításig.

Igény esetén magán pénzügyeiben is segít:

Pénzügyi elemzést készít magán pénzügyeiről.

Az elemzés alapján pénzügyi tervet készít Önnek.

Karbantartja magán pénzügyi szerződéseit, megkeresi a piacon elérhető legjobb alternatívákat (legyen szó hitelről, folyószámláról vagy akár biztosításról) és a papírmunkát is elvégzi.

Kiszámítja mekkora nyugdíjra lesz jogosult és nyugdíjtervet készít.

Megkeresi, hogy milyen állami támogatási, adókedvezményi lehetőségekre jogosult.

Elvégzi az üzletfejlesztési elemzést.

Az elemzés alapján üzletfejlesztési vezetőnkkel közösen elkészítik az Ön számára a fejlesztési anyagot.

Az üzletfejlesztési tanácsadás anyagát Ön elé tárja.

Évente minimum 3 alkalommal áttekintik vállalkozásának kitűzött céljait és eredményeit.

Amennyiben szükséges, javaslatot tesz az üzletfejlesztési vezető bevonására tanácsadás, coaching, tréning formájában.

Folyamatosan figyeli, hogy milyen lehetőségekkel tudná fejleszteni vállalkozását.

Vizsgálja melyik szolgáltatás, új törvényi vagy pályázati lehetőség lehet hasznos az Ön számára.

Ezekre javaslatot tesz.

Utána a folyamatokat nyomon követi.

Cégünk által igénybevett szolgáltatásait folyamatosan nyomon követi és Önt tájékoztatja.

A szolgáltatásokkal kapcsolatosan intézkedik az Ön utasítására.

Rajta keresztül egy kézben tudja irányítani az igénybevett szolgáltatásokat.

Az Account Manager feladata, hogy ügyfeleivel folyamatosan kapcsolatban legyen.

Ha bármilyen Önt érintő, Önnek hasznos rendezvényünk van arról külön értesítse Önt.

Az Ön vállalkozását érintő változásokról (adó,törvényi,pénzügyi) azonnal tájékoztassa Önt.

Csapatunk folyamatosan azért dolgozik, hogy Ön maximálisan elégedett legyen szolgáltatásunkkal.