Title Image

Vállalkozói alapozó #3: mit kell tudnod az alkalmazottaidról?

Vállalkozói alapozó #3: mit kell tudnod az alkalmazottaidról?

Van néhány kérdés, amit időről időre érdemes átgondolni a vállalkozásod könyvelésével kapcsolatban. Az Everest ügyfeleként nyugodt lehetsz, hogy a céged könyvelése és a könyvelőd körül minden a legmagasabb szintű ellenőrzés alatt, profi kollégák kezében van, de ha még nem nálunk könyvelsz, gondold át a következő kérdéseket:

  • Tisztában vagy-e azzal, hogy melyik alkalmazottadnak mennyi szabadság jár?
  • Nyomon tudod-e követni, hogy melyik alkalmazottadnak mennyi szabadságot használt már fel?
  • Optimalizálva vannak-e az alkalmazottaid után igénybe vehető kedvezmények?
  • Milyen részletekből tevődik össze alkalmazottaid bére?
  • Hogyan érintik a jogszabályváltozások az alkalmazotaid bérét?
  • Hogyan érinthetik az alkalmazottaid bérét a családi állapotukban vagy a gyerekeik számában történő változások?
  • Mennyibe kerül az alkalmazottad a vállalkozásodnak?
  • Mennyi nyereséget hoz az alkalmazottad a vállalkozásodnak?
  • Milyen céges költségek köthetőek bizonyos alkalmazottaidhoz?

Amennyiben szeretnéd mindezeket egy profi csapattól megtudni, és örülnél, ha egy online könyvelési rendszer, az Everest Portál a kérdések többségében naprakész válasszal szolgáljon, gyere el első, ingyenes konzultációnkra és tudj meg többet a szolgáltatásunkról!

Hamarosan jön a sorozat negyedik része, ha pedig lemaradtál az előzőről, itt olvashatod el:

Vállalkozói alapozó #2: az árazás átgondolása