Title Image

5 jel, hogy ideje könyvelőt váltanod!

5 jel, hogy ideje könyvelőt váltanod!

A könyvelés egy szükséges rossz.

 

Sokak szerint.

 

Egy fölösleges költség, nyűg és a végén úgyis csak azt mondják meg, hogy mennyi adót kell fizetni.

 

A rossz hír hozóját, pedig …….  Hát nem szeretik, maradjunk annyiban.

 

Mégis sok esetben meghatározó tud lenni a vállalkozás sikerében, vagy éppen bukásában.

 

De most nem erről lesz szó. Hanem arról, hogy mikor kell MINDENKÉPPEN váltanod. Melyek azok a jelek, amikor már nem csak arról van szó, hogy lehetne jobb szolgáltatót választanod, hanem arról, hogy KELL is.

 

Mert a jelenlegi helyzet nagyon nem szolgálja a céged érdekeit. De végülis nem ezen múlik a megélhetésed és az egzisztenciád? Vagy MÉGIS?

1.jel – Minimumok

Nincs szerződés, számla, felelősségbiztosítás és a Te ügyfélkapudat használja.

 

Nézzük mik a könyvelési szolgáltatás minimális követelményei: ugyanaz, mint máshol.

Szerződést kössön velem a könyvelő, kapjak róla számlát, és rendelkezzen felelősségbiztosítással, hogy ha baj van, ne a cégem járjon rosszul.

És ami a legfontosabb: a saját ügyfélkapuján adja le a könyvelési beszámolókat és ne az enyémen!

 

(Kérdés, hogy bizonyítod be, hogy ő dolgozott a cégeddel, ha a Te ügyfélkapudat használja?)

 

Ha ezek nincsenek meg, akkor menekülj.

2.jel – Transzparencia

Nem kapsz adatokat, kimutatásokat az elvégzett munkát illetően.

 

Nem azt mondom, hogy mindenkinek milliókért kellene olyan rendszert fejlesztenie (elég, hogy nekünk van), ahol az ügyfelek naprakészen látják a könyvelési adataikat, de azért minimum elvárás, hogy az ÁFA-listádat, bevételi, elszámolható kiadási adataidról havonta kapj írásos anyagot.

 

Különben hogyan ellenőrzöd le a könyvelőd munkáját?

 

Honnan tudod, hogy tényleg elkészült a munka?

 

Milyen adatok alapján hozod meg az ügyvezetői döntéseidet?

3.jel – Üzleti szemlélet

Nem készítetek adótervet, nem értesülsz a kedvezményekről.

 

Ügyfelek részéről itt érkezik a legtöbb panasz.

 

Hogy a könyvelő csak lekönyveli a számlákat, de soha sem hívja fel a figyelmet új adózási kedvezményekre, lehetőségekre, sőt gyakran az ügyfél hall, vagy olvas valami kedvezményt és neki kell megkérdezni a könyvelőt, hogy ezt, vagy azt nem lehetne-e kihasználni.

 

Márpedig az adótervezés a könyvelés legfontosabb része.

 

Annak az áttekintése, hogy milyen stratégiával fog zajlani az adott év könyvelése és ehhez milyen kedvezményeket veszünk igénybe.

4.jel – Ellenőrzés, háttér

Könyvelőd egyedül dolgozik.

 

Nagyon egyszerű. Az ellenőrzés azért fontos, hogy a könyvelő munkáját ne a NAV ellenőrizze, hanem egy könyvelési vezető, könyvvizsgáló. Mondanom sem kell, hogy egy esetleges hibánál hatalmas különbség, hogy melyikük bukkan rá. Mindannyian emberek vagyunk, ezért érdemes elgondolkozni azon, hogy mennyire reális az, hogy valaki 10 éven keresztül könyveljen egy cégnek és soha ne kövessen el egy hibát sem.

 

Miért fontos a háttér?

 

Mert nem mindegy, hogy hány munkatárstól tud kérdezni a könyvelő, ha problémája, kérdése merül fel. Hányan figyelnek közösen a folyamatos törvényi változásokra.

5.jel – Teljeskörű szolgáltatás

Nem kapsz a könyvelés mellé, fontos kiegészítő szolgáltatásokat.

 

Mi az amire minden cégnek kötelezően szüksége van?

 

  • pályázatfigyelésre (Hogy ne maradj le az esetenként milliós nagyságrendű támogatási lehetőségekről.)
  • pénzügyi tanácsadásra  (Hogy rendben legyenek a cég pénzügyei és ne fizess a kelleténél többet a szerződésekre.)
  • könyvelővel dolgozó ügyvédre  (Hogy kérdés esetén ne Neked kelljen rohangálni a két fél között.)
  • üzleti tervezés re (Tervek nélkül egy házat sem lehet felépíteni, nincs ez másként a vállalkozásokkal.)

 

Tudom ,hogy ezek nagy elvárások, de melyikről mondanál le szívesen?

Egyikről sem, ugye?

Viszont életszerű, hogy mindegyikre egy külön céggel állj kapcsolatban?

Nem nagyon. Akkor mikor dolgoznál?

Mi az EVEREST ajánlata?

Röviden összefoglalva: reális áron nyújtunk olyan professzionális szolgáltatást, ami a könyvelés mellett teljes hátteret ad ügyfeleinknek.
Az EVEREST ügyfeleként
  • Céges könyvelése a lehető legjobb kezekben van tapasztalt könyvelőinknek köszönhetően!

    Könyvvizsgálónk pedig folyamatosan ellenőrzi az anyagokat, hogy Ön igazán nyugodtan aludjon!

  • Portálunk segítségével interneten nyomon követheti könyvelését,

    hogy cégét érintő összes fontos adatot naprakészen lásson!

  • Munkatársaink szakértelmével olyan üzleti szemléletű adózási stratégiát alakítunk ki,

    amivel maximálisan optimalizálhatja fizetendő terheit.

  • Pályázati vezetőnk folyamatosan keresi az Ön vállalkozásának megfelelő pályázati lehetőségeket,

    hogy több milliós összeghez juttassa cégét!

  • Előadásainkon, tréningjeinken, workshopjainkon lehetősége nyílik arra, hogy olyan ismereteket szerezzen,

    aminek segítségével vállalkozóból cégvezetővé válhat!

  • Portálunk és üzleti reggelink segítségével új ügyfeleket szerezhet,

    hogy vállalkozása tovább növekedjen!

  • Account Managere gondoskodik arról, hogy pénzügyi szerződéseit mindig rendben tudja,

    így ne legyenek felesleges plusz kiadásai!

  • Üzletfejlesztési folyamatunk gondoskodik arról, hogy mind a vezetés, mind a marketing-értékesítés területén

    cégéből kihozza a maximumot!

EVEREST portál

Hogy Ön bármikor, bárhol:

  • nyomon követhesse könyvelését és céges eredményeit
  • letölthesse céges kimutatásait, dokumentumait
  • naprakész legyen a cégét érintő határidőkről, hírekről
  • értesüljön az Önt érintő pályázati lehetőségekről
  • lássa az üzleti reggelik, tréningek, előadások időpontjait

Everest Business Academy

Hogy vállalkozóból cégvezető legyen!

  • előadások
  • üzleti reggelik
  • tréningek
  • workshopok
De mégis, mennyibe kerül mindez?

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelés nélkül

15.000 Ft

üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelésssel, 5 M Ft-os árbevételig

25.500 Ft

interneten nyomon követhető könyvelés, üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelésssel, 10 M Ft-os árbevételig

29.500 Ft

interneten nyomon követhető könyvelés, üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelésssel, 20 M Ft-os árbevételig

33.500 Ft

interneten nyomon követhető könyvelés, üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelésssel, 30 M Ft-os árbevételig

38.500 Ft

interneten nyomon követhető könyvelés, üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelésssel, 50 M Ft-os árbevételig

43.500 Ft

interneten nyomon követhető könyvelés, üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Teljeskörű cégszolgáltatás könyvelésssel, 50 M Ft-os árbevétel felett

egyedi ár

interneten nyomon követhető könyvelés, üzletfejlesztés, üzleti rendezvények, pályázatfigyelés, személyes account manager
EBA tagság, EVEREST portál

Cégünk, az EVEREST, teljes körű cégfejlesztéssel, cégszolgáltatással foglalkozik, melynek a professzionális, interneten nyomon követhető könyvelés az alapja.

Az Everest Business Academy pedig egy olyan ingyenes üzleti klub, ahol az Everest ügyfelei képezhetik magukat, workshopokon vehetnek részt emellett pedig új üzleti kapcsolatokat építhetnek.

Csapatunk több mint 10 éve foglalkozik üzleti szolgáltatással. Rengeteg ügyfélnek segítettünk az évek alatt és rengeteg helyzetet megoldottunk közösen.

Hisszük azt, hogy minden vállalkozásban rengeteg növekedési potenciál van, amit profi háttérrel el lehet érni.

Ügyfeleink számára teljes csapatunk rendelkezésre áll. Nem kell tartania betegségtől, szabadságtól, nagy számú munkatársi létszámunknak köszönhetően mindig tudunk Önnek segíteni.

Hiszünk abban, hogy több szem többet lát. Legyen szó ellenőrzésről, vagy olyan ötletekről, amelyekkel cége napról napra sikeresebb lehet.

De még mielőtt döntene, jelentkezzen az ingyenes 60 perces vállalkozás auditálásunkra!

Konzultációnkon,

megnézzük, hogy jelenleg kihasználja-e vállalkozása az igénybevehető összes adózási kedvezményt!

megnézzük, hogy tudna-e csökkenteni jelenlegi járulékterhein!

elemezzük milyen kedvezményekkel csökkentheti adóját!

megvizsgáljuk, hogy céges pénzügyi szerződésein mennyit tudna spórolni!

Jelentkezzen!
Mit veszíthet?
És mit NYERHET?

Jelentkezés a díjmentes auditálásra!

Ne habozzon, hozza ki a legtöbbet vállalkozásából!